Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Προσφορές και μειώσεις τιμών σε καταστήματα μαζικής εστίασης

 Στον αγώνα της επιβίωσης έχουν μπει τα περισσότερα καταστήματα εστίασης, καθώς καθημερινά βλέπουν τους πελάτες τους και κατά συνέπεια και τον τζίρο τους να μειώνονται. Με στόχο να κρατήσουν την πελατεία τους ή ακόμα και για να προσελκύσουν νέους πελάτες, μεγάλες αλυσίδες, αλλά και μικρές ατομικές επιχειρήσεις, κάνουν ειδικές προσφορές στα προϊόντα τους.

Όπως δηλώνουν οι άνθρωποι που ασχολούνται με την εστίαση, θα προτιμούσαν να προβούν σε μειώσεις, ωστόσο, υποστηρίζουν, ότι κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν εξαιτίας της υψηλής και συνεχώς αυξανόμενης φορολόγησης κι έτσι επιλέγουν τη λύση των προσφορών...

Πηγή: www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ 

Βέβαια δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που νέες επιχειρήσεις ανοίγουν έχοντας ως «σημαία» τους τις χαμηλές τιμές.

Ολοένα και πληθαίνουν στις γειτονιές της Αθήνας καταστήματα που προσφέρουν φαγητό και καφέ σε τιμές κάτω του ενός ευρώ και μάλιστα 24 ώρες το εικοσιτετράωρο.

Σ' αυτά τα καταστήματα μπορείς να βρεις χοτ-ντογκ και φραπέ με 70 λεπτά, εσπρέσο και τσάι με 0,60, λουκουμά με 0,50, νερό το μπουκαλάκι με 0,30, κρέπες (μικρό μέγεθος) με 0,90 ευρώ.

Στο μεταξύ, πολλά είναι και τα εστιατόρια που έχουν καθιερώσει το «happy hour», με φτηνότερο μενού σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα της ημέρας, συνήθως 4 με 7 το απόγευμα. Άλλα επιλέγουν τη λύση της «μισής μερίδας», που ναι μεν κάποιος τρώει λιγότερο, αλλά πληρώνει και πιο λίγα χρήματα. Επίσης, υπάρχουν τα λεγόμενα smart deals που σημαίνει ότι συγκεκριμένα μενού είναι σε προσφορά ή ακόμα το λεγόμενο take out που παρέχει τη δυνατότητα στον πελάτη να πληρώσει πολύ φτηνότερα το ίδιο προϊόν, αν πάει ο ίδιος να το παραλάβει από το κατάστημα απ' ότι αν το παραγγείλει τηλεφωνικά.

Πηγή: www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου