Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2015

Σουέζ: Νέα δεδομένα για την Ελλάδα με τη διέλευση μεγαλύτερων φορτίων

Στελέχη της κινεζικής COSCO, μιλώντας στο ΑΜΠΕ για τα νέα δεδομένα που δημιουργεί ο διώρυγα του Σουέζ, ανέφεραν ότι πολλές εταιρείες θαλασσίων μεταφορών έχουν ήδη εκφράσει το ενδιαφέρον τους να χρησιμοποιούν τον Πειραιά ως σταθμό μεταφόρτωσης.

Νέα δεδομένα και προοπτικές δημιουργούνται για την Ελλάδα με τη λειτουργία της νέας διώρυγας του Σουέζ, μήκους 72 χιλιομέτρων, που θα επιτρέπει την ημερήσια μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων με πλοία στην Ευρώπη σε γρηγορότερο χρόνο...

Στελέχη των διεθνών εταιρειών logistics χαρακτηρίζουν την Ελλάδα, και κυρίως το λιμάνι του Πειραιά, ως σημαντικό διεθνή κόμβο εμπορευματικών μεταφορών, ο οποίος ωστόσο αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα.

Στόχος της αρχής της νέας διώρυγας του Σουέζ είναι να περνούν καθημερινά έως το 2023, 97 πλοία από 49 που είναι σήμερα.

Πολλά από τα πλοία στις παραδόσεις φορτίων πλέον θα κερδίζουν χρόνο, αν αναλογιστεί κανείς ότι ο χρόνος διέλευσης από τη νέα διώρυγα θα μειωθεί από τις 18 στις 11 ώρες, ενώ πλέον τα περισσότερα από αυτά δεν θα χρειάζεται να διασχίζουν τη Μεσόγειο για τη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων σε χώρες της βόρειας Ευρώπης, αλλά να επιλέγουν κάποια από τα λιμάνια της Μεσογείου, με βασικότερο αυτό του Πειραιά που είναι και το κοντινότερο... Διαβάστε περισσότερα


Πηγή: www.skai.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου